fbpx

Vi bringer mennesker, forretning og teknologi tættere sammen

Vi kan levere på SKI-aftaler til det offentlige

Som offentlig virksomhed kan I købe konsulenttimer og standard software fra Automize – gennem en SKI-rammeaftale, som gør det nemt og billigt at købe ekstern it-hjælp.

Alle offentlige organisationer kan benytte Automize som underleverandør, hvis de har brug for konsulentydelser til at løse konkrete opgaver i deres it-miljø eller for standard software, der er kompatibelt med Microsoft software.

Det kan de gennem SKI-rammeaftaler. Efterspørgslen på it-løsninger fra det offentlige og virksomheder, der er underlagt krav om udbud, er voksende. Og Automize er glade for at kunne levere på disse rammeaftaler.

SKI-aftaler

Automize kan via godkendte leverandører byde ind til det offentlige under:

  • SKI-aftale 02.17 – IT-konsulenter
  • SKI-aftale 02.06 – Standard Software

Automize er en af de få virksomheder, der kan byde ind på udbud som underleverandør.

Med en rammeaftale undgår I udbud

Under SKI 02.17 og SKI 02.06 tilbyder Automize det offentlige adgang til højt kvalificerede konsulenter med en rammeaftale, som er tilpasset kundens behov og med fastsatte og konkurrencedygtige priser.

Med rammeaftalen bliver udbudsforpligtelsen løftet, og de offentlige organisationer behøver derfor ikke udbyde ydelsen i henhold til tilbudslov eller EU’s udbudsdirektiv. Det sikrer kunden en let-anvendelig og effektiv rammeaftale til indkøb af IT-konsulenter.

Vi kan levere ydelser inden for følgende områder:

  • Projekt- og programledelse
  • Databehandling
  • Infrastruktur
  • Software & Asset Management
  • Test & Udvikling
  • Tilpasning & Arkitektur
  • IT-drift
  • Cloud Assessment & Roadmap
  • Forretningsbehov, Businesscase og Gevinstrealisering
  • IT-Udbud
  • Licenser & Billig/Fakturering

Du kan læse mere om detaljerne ved SKI 02.17 ved at følge linket her
Du kan læse mere om detaljerne ved SKI 02.06 ved at følge linket her

 Kontakt os for yderligere information og prisliste.

Følg os

Du kan altid følge os på de sociale medier, hvor vi løbende opdaterer med nyheder og events.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Du kan også bruge vores kontaktformular

 

+45 7171 5353
info@automize.dk