fbpx

Vi bringer mennesker, forretning og teknologi tættere sammen

Vi automatiserer og optimerer jeres forretningsprocesser, så det giver reel effekt hos jer

Digitalisering i jeres virkelighed og jeres dagligdag

Automize blev grundlagt i 2015 med ønsket om at skabe værdi ved at drive digitaliserings- og transformationsrejsen, som alle virksomheder er på i dag.

Det gør vi ved at bringe mennesker, forretning og teknologi tættere sammen. Vores udgangspunkt er det enkelte menneske, for uden mennesker er der ingen forretning. Og til at drive forretningen er der brug for teknologi.

Når mennesker, forretning og teknologi spiller sammen, får I reel effekt af jeres tiltag. Ellers får I bare noget andet, end I havde før.

Vi løser den opgave, der reelt er brug for at få løst

Vores teknologiske fokusområde er automatisering og optimering af forretningsprocesser. I dét arbejde ligger det dybt i vores DNA, at vi ikke bare løser og optimerer på en delopgave, men tager en holistisk tilgang og ser mindst lige så meget på sammenhængene som på de enkelte delopgaver.

Det betyder, at vi ofte løser den opgave, vi bliver bedt om – men at vi lige så ofte melder ærligt ud og udfordrer opgaven for at løse det, der reelt er brug for.

Kundespecifik udvikling og cloud-baseret standard

Vi tror på, at forretningsprocessen er vigtigere end værktøjet, og nøgleordene hos os er automatisering samt optimering af processerne på tværs af forretningsenhederne.

Vi udvikler skræddersyede løsninger til vores kunders forretningsprocesser, men uden at blive religiøse: vi anvender nemlig også egenudviklede applikationer og cloud-baserede standardløsninger i det omfang, de kan løse jeres reelle behov.

Outsourcing af IT-drift – uden overraskelser

Vi tilbyder at stå for drift og support af jeres IT. Ofte kan vi gøre det både billigere og bedre. Vi tager nemlig vores egen medicin hele tiden og automatiserer og optimerer på egne forretningsprocesser alt det, vi kan.

Det giver den bedste ydelse til jer, til den laveste pris. Uanset om I vælger vores Bronze-, Sølv- eller Guld-pakke, er det med All Inclusive. Ingen skjulte gebyrer, spidsfindige undtagelser eller uforudsete ekstraregninger.

Kunder i hele landet og på tværs af brancher

Automize har hovedkontor i Kolding og kontor i København. Vores kunder er beliggende i hele landet, dog med tyngde i Jylland. De kommer fra en lang række forskellige brancher, der spænder så bredt som forsyningsvirksomheder, industriel produktion, byggemarkeder og kommuner.

Dygtige medarbejdere, der selv har siddet i stolen

Vores medarbejdere er skarpe folk, og mange af dem har selv siddet i stolen hos store, danske virksomheder som Danfoss, Ecco og Bestseller.

Et job hos Automize er det tætteste, du kommer på at være freelancer. Vi arbejder ude hos kunderne op til 4 dage om ugen og har så intern fredag. Vi leder efter Unboss-pricipperne, og det tiltrækker helt naturligt medarbejdere, der kan arbejde selvstændigt og drive tingene fremad, både hos vores kunder og hos os selv.

Få adgang til nogle af branchens bedste IT-konsulenter

Skal I bruge en Microsoft cloud konsulent? En ServiceNow specialist? Eller en haj til Azure Automation?

Giver det mening, at I selv løser hele opgaven?

Vi kan stå for drift og support af jeres IT, helt eller delvist. Ofte kan vi gøre det både billigere og bedre.

Følg os

Du kan altid følge os på de sociale medier, hvor vi løbende opdaterer med nyheder og events.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Du kan også bruge vores kontaktformular

+45 7171 5353
info@automize.dk