fbpx

Vi bringer mennesker, forretning og teknologi tættere sammen

JMM fik en All Inclusive aftale uden skjulte omkostninger og ekstraregninger

JMM har fået IT-drift og support, der er helt i top

JMM’s samarbejde med Automize startede med, at de ønskede at skifte IT outsourcing-partner på drift og support. Automize præsenterede dem for mulighederne med cloud, og det tog ikke lang tid for JMM at beslutte, at cloud var vejen frem. Resultatet hos JMM er IT-drift og support i topklasse.

”Tidligere kunne vi opleve udfald 1-2 minutter dagligt i vores IT-miljø. Efter at vi er gået i skyen og har lagt vores IT-drift over til Automize, har vi fået en driftsstabilitet, der er helt i top,” fastslår Jan Møller, Økonomidirektør, Johs. Møllers Maskiner A/S.

Det var ikke nyt for JMM at outsource drift og support på IT, da Automize kom ind i billedet. Beslutningen om at outsource blev truffet for flere år siden ud fra en betragtning om, at det er for sårbart at drive IT in-house, fortæller Jan, og af forskellige grunde ønskede JMM at udskifte deres daværende outsourcing-partner på Managed Services.

All Inclusive passer perfekt til JMM

Automize tilbyder forskellige modeller for outsourcing. JMM var ikke i tvivl om, at Automize skulle tage det totale ansvar for drift og support. All Inclusive Guld-modellen med en fast, månedlig ydelse for de aftalte services passede derfor perfekt til JMM’s ønsker, fortæller Jan.

”Jeg har lagt stor vægt på, at Automize tilbyder en All Inclusive aftale, hvor de tager det samlede ansvar for drift og support, uden skjulte omkostninger og ekstraregninger. Jeg kan ikke bruge tid på at diskutere ligegyldige detaljer og sende fakturaer frem og tilbage mellem os og vores outsourcing-partner og være uenige om, hvem der skal betale for hvad. Den slags slagsmål i hverdagen fremmer ikke et godt samarbejde på sigt.”

Forbedring og optimering af JMM’s infrastruktur

JMM’s aftale med Automize har en bindingsperiode på kun et år, også selv om JMM ikke har betalt særskilt for transitionen – den er indeholdt i den månedlige drifts- og support-ydelse. I forbindelse med transitionen blev JMM’s samlede IT-infrastruktur analyseret og optimeret, og Automize kom med anbefalinger til forbedringer, bl.a. at flytte dele af JMM’s miljø ud i skyen.

”Vi har opnået en større effektivitet i dagligdagen, efter at vi har outsourcet drift og support af vores IT til Automize, som yder en god og kompetent support til vores medarbejdere,” fortæller Janette Kjær, Proces- & IT-chef, Johs. Møllers Maskiner A/S.

Jan supplerer: ”Vi har løbende vejledning og dialog med Automize om de mange muligheder, en cloud-løsning byder på. Med cloud følger automatisk et fokus på compliance og sikkerhed, som kommer hele vejen rundt i vores IT-setup.”

Sparer flere mandtimer om dagen i spildtid

Et af de områder, hvor medarbejderne nu kun meget sjældent har brug for hjælp i det nye setup, er ved log-on hjemmefra eller fra andre, eksterne lokationer. I skyen foregår det nemt og smertefrit.

”Med vores gamle IT-setup og infrastruktur var tilgangen hjemmefra eller fra andre, eksterne lokationer meget ustabil, og vi blev ofte smidt af. Efter at Automize har sat vores cloud-miljø op, sparer vores medarbejdere rask væk 3-5 minutter hver gang, de skal koble op. Det gør en stor og meget målbar forskel i en travl hverdag,” siger Janette.

Kompetente konsulenter klarer supportopgaverne

”Supporten hos Automize fungerer rigtig godt, og vi er meget tilfredse. Automize har kompetente konsulenter til at klare supportopgaverne, og det er uhyre vigtigt for os,” fastslår Jan.

”Vi undgår brandslukninger og hovsaløsninger. Supporterne hos Automize nøjes ikke bare med at løse problemet – de finder fejlkilden, så problemet ikke opstår igen. Vores medarbejdere har en god oplevelse og føler, at de får en kompetent og venlig behandling, når de har brug for hjælp.”

En god oplevelse at gå i skyen

Hos JMM er der meget stor tilfredshed med samarbejdet med Automize.

”Automize har lige fra starten stillet med kompetente personer, som ved, hvad de har med at gøre – både hvad angår outsourcing og cloud. Undervejs i hele forløbet har vi fået de nødvendige informationer, og vi har følt os set og hørt,” siger Janette.

Jan er enig: ”Den generelle tilbagemelding fra alle medarbejdere er, at det har givet stor værdi i hverdagen at blive løftet på vores IT-værktøjer. Sammen med Automize har vi fået skabt en kultur og lyst til at ændre arbejdsprocesser og bruge de nye værktøjer til at samarbejde og udnytte vores viden internt.”

|

Jan Møller, Økonomidirektør, Johs. Møllers Maskiner A/S

”Efter vi er gået i skyen med Automize, har vi kun modtaget positive tilkendegivelser fra vores medarbejdere – også fra de dem, der var skeptiske til at begynde med.”

|

Jan Møller, Økonomidirektør, Johs. Møllers Maskiner A/S

”Sammen med Automize har vi fået overblik over nogle processer, som hidtil ikke har været klarlagt, fx indkøb og håndtering af både hardware og software. Det har lettet administrationen internt og givet fokus på omkostninger til IT-udstyr og software.”

|

Janette Kjær, Proces- & IT-chef, Johs. Møllers Maskiner A/S

”Med cloud er vi ikke længere begrænset af plads på vores servere. Vi skal ikke stå med overvejelser om, om vi nu skal investere i to nye servere eller ej – i clouden kan vi skalere op og ned på serverkapacitet efter behov.”

Følg os

Du kan altid følge os på de sociale medier, hvor vi løbende opdaterer med nyheder og events.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Du kan også bruge vores kontaktformular

 

+45 7171 5353
info@automize.dk