fbpx

Den 1. juni 2018 åbner Automize sin nye afdeling i Ørestaden

“Vi fortsætter vores ekspansion med både nye kunder, nye medarbejdere og ny afdeling i Hovedstaden”, fortæller partner i Automize René Falkenberg. “Vores intentioner er at være tæt på kunder og partnere, og vi har længe ønsket at etablere en afdeling i København, da her er et megastort potentiale, og vi meget ofte får kundeforespørgsler netop fra denne del af Danmark. Nu kan vi agere hurtigt og effektivt i lokalområdet, hvor koncentrationen af virksomheder inden for vores kundesegment er meget højt. Derfor er vi også på udkig efter nye medarbejdere, som kan betjene kunder fra vores nye afdeling”, afslutter René Falkenberg.

 

Daglig leder af afdelingen i København bliver Morten Bøtkjær, som hidtil har været tilknyttet afdelingen i Kolding.

 

“Jeg glæder mig utroligt meget til at bygge den nye afdeling i København op. Vi har masser af spændende projekter i kalenderen og søger derfor nye kollegaer inden for specialerne Microsoft Infrastruktur og ServiceNow”, fortæller Morten Bøtkjær. “Vore nye kolleger kommer til at arbejde i en “unboss” virksomhed, hvor der er ultrakorte beslutningsgange. Vi sender ikke først en sælger ud, men fra starten møder kunden en kompetent og beslutningsdygtig Automize IT-konsulent, så jobbet bliver gjort uden forsinkelser. Har du lyst til at arbejde i en på mange måder anderledes og dynamisk IT-virksomhed, så læs mere her“, slutter Morten Bøtkjær.

 

Åbningen bliver markeret med en reception for kunder og samarbejdspartnere i løbet af juni måned.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Du kan også bruge vores kontaktformular, som du finder her.